DOPRAVA ZDARMA nad 1.800,- Kč.

Otázky k nákupu

 

 Moje vyhlídnuté zboží není skladem

Nejsi na stránkách velkého e-shopu, proto se může stát, že tvé vysněné fotoalbum není skladem. Postupně zboží doplňuji, zároveň pracuji na novinkách. Neboj se mě proto kontaktovat na e-mail info@tvojealbum.cz nebo třeba na Instagramu @tvojealbum a uvidíme, co se dá vymyslet. Třeba mám doma schovaný poslední kus, anebo ti alespoň dám vědět, až se tvoje oblíbené zboží zase naskladní.

 

Doprava a platba 

Tvoje album je na světě jen pár měsíců, proto platit prozatím můžeš pouze předem na náš účet. Snažila jsem se ti to co nejvíce ulehčit a po potvrzení objednávky ti na obrazovce vyskočí QR kód, kterým platbu urychlíš. Podrobné pokyny k platbě ti přijdou taky do e-mailu. Prosím o uhrazení částky co nejdříve. Pokud se tak nestane, upozorním tě e-mailem. Po 14ti dnech objednávku stornuju.

 

Co se týče dopravy, objednávat můžeš do výdejního místa Zásilkovny (75,-) nebo balíček pošlu k tobě domů (Zásilkovna - 100,- / Česká pošta 95,-). Doprava nad 1.800,- je zdarma (dej do košíku dvě fotoalba a je to:-).

 

Můžu si své zboží osobně vyzvednout?

Žádná oficiální možnost osobního vyzvednutí bohužel zatím není. Pokud jsi z Brna a chceš si fotoalbum před koupí osobně prohlédnout, pár kusů je k dispozici v obchůdku PLACE Baby na Čápkove. Další alternativy promýšlím.

 

Kdy odesíláš zboží?

Zboží se snažím odeslat do 2 - 3 pracovních dnů po připsání peněz na náš účet. Může se stát, že nastane výjimečná situace a dodací lhůta se prodlouží, o tom ti dám vědět.

Pokud objednáváš zboží na poslední chvíli, připiš to k objednávce. Dám si pozor, aby odešla co nejdříve.

 

Jak zruším svou objednávku?

Pokud se stane, že se s objednávkou unáhlíš, napiš mi prosím na e-mail co nejrychleji žádost o storno objednávky. Ušetříš mi tak náklady na odeslání zboží. 

 

Vrácení zboží

Ze zákona máš 14denní lhůtu na vrácení zboží. Nepoužité a nepoškozené ho pečlivě zabal do balíku. Přidej vytisknutý a vyplněný formulář “Odstoupení od smlouvy”, kterou najdeš na webu v Obchodních podmínkách. Nezapomeň připsat info, na jaký účet chceš peníze vrátit. Balíček označený slovem “VRÁCENÍ” odešli na adresu: Sára Procházková, Těsná 20, 614 00 Brno. 

Dej mi prosím vědět i na e-mail, že zboží odesíláš zpět.

Pokud bude zboží v pořádku, vrátím ti urychleně na účet celou jeho pořizovací částku včetně poštovného. Náklady na zaslání zboží zpět k nám si ale hradíš ty. 

 

Reklamace zboží

Nejsem neomylná, a tak se může stát, že na zboží objevíš nějakou chybu. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR, resp. dle platné novely Občanského zákoníku. Pokud objevíš vadu, zabal zboží do balíčku a zašli jej spolu s vytištěnou fakturou, kterou jsi od nás dostal do e-mailu, na adresu: Sára Procházková, Těsná 20, 614 00 Brno. Připoj popis vady výrobku a zásilku označ slovem “REKLAMACE”.

Po obdržení balíčku tě budu max. do 30 dnů informovat s návrhem řešení. Pokud potvrdím vadu jako výrobní, zboží ti buď opravím a zašlu zpět, vyměním za nové, nebo vrátím peníze. 

Pokud je ale vada způsobena uživatelem nebo nesprávným užíváním zboží, zašlu zboží zpět spolu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace.