DOPRAVA ZDARMA od 2.000,-.

Otázky k nákupu

 

 Moje vyhlídnuté zboží není skladem

Nejsi na stránkách velkého e-shopu, proto se může stát, že tvé vysněné fotoalbum není skladem. Postupně zboží doplňuji, zároveň pracuji na novinkách. Neboj se mě proto kontaktovat na e-mail info@tvojealbum.cz nebo třeba na Instagramu @tvojealbum a uvidíme, co se dá vymyslet. Třeba mám doma schovaný poslední kus, anebo ti alespoň dám vědět, až se tvoje oblíbené zboží zase naskladní.

 

Doprava a platba 

Jediným způsobem platby je prozatím převod na účet. Snažila jsem se ti to co nejvíce ulehčit a po potvrzení objednávky ti na obrazovce vyskočí QR kód, kterým platbu urychlíš. Podrobné pokyny k platbě ti přijdou taky do e-mailu. Prosím o uhrazení částky co nejdříve. Pokud se tak nestane, upozorním tě e-mailem. Po 14ti dnech objednávku stornuju.

 

Co se týče dopravy, objednávat můžeš do výdejního místa Zásilkovny (85,-) nebo balíček pošlu k tobě domů (Zásilkovna - 100,- / Česká pošta 90,-). Doprava nad 2.000,- je zdarma (dej do košíku dvě fotoalba a je to:-).

 

Můžu si své zboží osobně vyzvednout?

Žádná oficiální možnost osobního vyzvednutí bohužel zatím není. Pokud jsi z Brna a chceš si fotoalbum před koupí osobně prohlédnout, pár kusů je k dispozici v obchůdku PLACE Baby na Čápkove. Další alternativy promýšlím.

 

Kdy odesíláš zboží?

Zboží se snažím odeslat do 2 - 3 pracovních dnů po připsání peněz na náš účet (Pozor, v době předvánoční se tato lhůta může o 1 - 2 dny prodloužit). Může se stát, že nastane výjimečná situace a dodací lhůta se prodlouží, o tom ti dám vědět.

Pokud objednáváš zboží na poslední chvíli, připiš to k objednávce. Dám si pozor, aby odešla co nejdříve.

 

Jak zruším svou objednávku?

Pokud se stane, že se s objednávkou unáhlíš, napiš mi prosím na e-mail co nejrychleji žádost o storno objednávky. Ušetříš mi tak náklady na odeslání zboží. 

 

Vrácení zboží

Ze zákona máš 14denní lhůtu na vrácení zboží. Nepoužité a nepoškozené ho pečlivě zabal do balíku. Přidej vytisknutý a vyplněný formulář “Odstoupení od smlouvy”, kterou najdeš na webu v Obchodních podmínkách. Nezapomeň připsat info, na jaký účet chceš peníze vrátit. Balíček označený slovem “VRÁCENÍ” odešli na adresu: Sára Procházková, Těsná 20, 614 00 Brno. 

Dej mi prosím vědět i na e-mail, že zboží odesíláš zpět.

Pokud bude zboží v pořádku, vrátím ti urychleně na účet celou jeho pořizovací částku včetně poštovného. Náklady na zaslání zboží zpět k nám si ale hradíš ty. 

 

Reklamace zboží

Nejsem neomylná, a tak se může stát, že na zboží objevíš nějakou chybu. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR, resp. dle platné novely Občanského zákoníku. Pokud objevíš vadu, zabal zboží do balíčku a zašli jej spolu s vytištěnou fakturou, kterou jsi od nás dostal do e-mailu, na adresu: Sára Procházková, Těsná 20, 614 00 Brno. Připoj popis vady výrobku a zásilku označ slovem “REKLAMACE”.

Po obdržení balíčku tě budu max. do 30 dnů informovat s návrhem řešení. Pokud potvrdím vadu jako výrobní, zboží ti buď opravím a zašlu zpět, vyměním za nové, nebo vrátím peníze. 

Pokud je ale vada způsobena uživatelem nebo nesprávným užíváním zboží, zašlu zboží zpět spolu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení